3-ogoniasty Bijuu, potwór morski, władca wód. Żyje on w wodach otaczających krąg wysp Naju niedaleko Kiri-Gakure. Mocą Isonade jest nie kontrola, ale prawdziwa władza nad wodą. Bijuu w czasie walki korzysta z pomocy wielkiej ryby zwanej "Samehada". Podczepiając się do brzucha demona pobiera pokarm z jego żołądka i przetwarza go na chakrę dla niego. Potężny 3-ogoniasty zostaje w ten sposób dodatkowo wzmocniony a jego zapasy chakry mogą wzrosnąć nawet 5 krotnie. Isonade jest zawsze rozwścieczony. Mimo iż przypomina żółwia, nie posiada żadnej cechy tego zwierzęcia. Nie ma szans z nim rozmawiać. Zabija wszystko co spotka, chyba, że to coś będzie silniejsze.
Demon zapewnia całkowitą niewrażliwośc na ataki natury Suiton
Koszty użycia wszelkich technik typu Suiton zmniejszony o 50%
Dostęp do całego arsenału technik Suiton, niezależnie od poziomu zaawansowania
Jinchuuriki nie potrzebuje wody, by wykonywać Wodne Jutsu.
Możliwość wytrzymania pod wodą nawet kilku dni, oraz świetnego pływania w niej.
Prócz chakry otrzymywanej normalnie po zdobyciu Demona, Jinchuuriki otrzymuje także premium, w wysokości 2x więcej chakry, od tej, co miał przed złapaniem Isonade, np.: ( Sakura H ma 900 chakry, udało Jej się złapać demona i otrzymuje ileś tam chakry, oraz 2x więcej niż miała, czyli 1800 + otrzymana ).
POZIOMY DEMONA:
1 Poziom: Pierwszy Ogon
2 Poziom: Mała Forma Demona
3 Poziom: Pełna Forma Demona
Wioska:
Konoha - Gakure (
Wioska Ukrytego Liścia ) - Obecnie jestem zbiegłym Ninja, poszukiwanym przez ANBU.
Klan: Klan Nara
Kekkei Genkai: Brak
Specjalizacje: GenJutsu, Mokuton
Otwarte Bramy: 3
Chakra: 2400
RYO: 1400
Ekwipunek: 10 Kunai, 10 Shuriken, 18 Bomb Świetlnych, 5 bomb dymnych, 10 notek wybuchowych, 5 pigułek wzmacniających i 2 podwójne kunai'e.
Nindo: Pragnę ochraniać osobę ważną dla mnie. Z tego powodu muszę być okropnie silny.
Demon: Nekomata
ZABITYCH PRZECIWNIKÓW ( Ludzie ): 3
ZABITYCH PRZECIWNIKÓW ( Bestie ): 1
Dokładny opis ich dodam później.
-
Opanowana moc Demona: 1 Ogon i kontrola chakry
- Posiadacz Nekomaty może w dowolnej chwili przyzywać zabite przez siebie bestie oraz ludzi i nie traci na to chakry.
- Po każdej walce Jinchuuriki może aktywować trzecie oko na czole i pożreć ciało przegranego.
- Shinobi może zmieniać się w każdą osobę, bestię, którą pożarł - wtedy przyjmuje Jej cechy, jednak myśli racjonalnie jak wcześniej.
- Jinchuuriki może w każdej chwili zrobić, by nastała noc. Nie jest to GenJutus, lecz naturalna umiejętność.
- Członkowie klanu Nara mają nieskończony limit na użwanie technik Cienia.
Jutsu:
-
Shichi Henge no Jutsu: 100 Chakry
-
Mokuton no Jutsu: 100 Chakry
-
Narakumi no Jutsu: 50 Chakry
-
Kasumi Juusha no Jutsu: 10 chakry za 1 Klona
-
Magen Kyouten Chiten: 50 Chakry
Jutsu Klanowe:
-
Kage Mane no Jutsu: 50 Chakry
-
Kage Kubi Shibari no Jutsu: 100 Chakry
-
Kage Nui: 150 Chakry
Jutsu od Demona:
-
Kuchiyose: Edo Tensei: 0 Chakry ( Naturalna umiejętność Demona )
-
Chakra no Ito: 100 Chakry
-
Chakra Kyuuin Jutsu: 150 ( 50 chakry wyssanej co jedną turę )
Zwierzaki:
Walki:
-
Wygrane:-
Przegrane:-
Zremisowane:Misje:
-
Rangi D:
-
Rangi C:
-
Rangi B:
-
Rangi A:
-
Rangi S:
-
Nieudane: